Ostatnim a zarówno jednym z najbardziej ważnych procesów podczas regeneracji turbosprężarki jest ustawienie przepływów zmiennej geometrii i ustawienie zaworu podciśnieniowego lub sterownika elektronicznego a następnie sprawdzenie wydajności turbosprężarki.
Co wyróżnia Turbo Test na tle konkurencyjnych maszyn ? Przede wszystkim to , że pomiar jest dokonywany w trybie dynamicznym i można zmierzyć uzyskaną wartość prędkości obrotowej i porównać ją do prędkości wzorcowej czyli takiej jak osiąga fabrycznie nowa turbosprężarka. Prędkość obrotowa to kluczowy parametr , gdyż sama wartość przepływu nawet , gdy jest w normie nie oznacza , że droga przepływu strumienia powietrza przez stronę gorącą jest poprawna. Jedynie odpowiednia prędkość obrotowa wirnika , gdy przepływ jest w normie , potwierdza poprawność drogi przepływu i daje gwarancję , że turbosprężarka będzie działać poprawnie.
Dzięki takiemu ustawieniu turbosprężarki z zmienną geometrią mają państwo gwarancję , że będzie ona prawidłowo działała na samochodzie i nie będzie odbiegała parametrami od nowej turbosprężarki
Często nasi klienci mają problem z regenerowanymi turbosprężarkami zakupionymi w internecie lub naprawianymi w warsztatach nie posiadających ani odpowiednich maszyn ani wiedzy a skutkuje to znacznym brakiem mocy lub tak zwanym zbyt póżnym wstawaniem turbosprężarki.
Jeżeli spotkał Państwa taki problem zapraszamy serdecznie do naszego serwisu a skalibrujemy i ustawimy turbosprężarkę tak aby miała takie same parametry i właściwości jak nowa turbina.
Znajdź nas i polub na Facebooku
Copyright by Turbo Center TurboCenter.com.pl 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: CityInfo